Coolt en riktigt vacker art!! Återkom gärna med mer bilder och filmer!!
CA-bilder del 9
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Jag har inte kunnat ladda upp bilder på ett tag p.g.a. att jag har använt en webläsare forumet inte tycker om Men nu blev jag tipsad av en styrelsekollega och här kommer lite bilder.... Bilderna är någon månad gamla, och vissa av fiskarna hade precis kommit hem då. Jag ska försöka ta lite nya bilder relativt snart.
1. Amphilophus robertsoni
2. Herichthys deppii, ungfisk
3. Thorichthys pasionis "Laguna Catazaja", ungfisk
4. Thorichthys pasionis , hane. Tyvärr inte min fisk , tog fotot när jag hälsade på Salmberg.
5. Cryptoheros nanoluteusSenast redigerad av Banderad; 12 April 2013, 14:36.Kommentar
-
Jag har inte kunnat ladda upp bilder på ett tag p.g.a. att jag har använt en webläsare forumet inte tycker om Men nu blev jag tipsad av en styrelsekollega och här kommer lite bilder.... Bilderna är någon månad gamla, och vissa av fiskarna hade precis kommit hem då. Jag ska försöka ta lite nya bilder relativt snart.
1. Amphilophus robertsoni
2. Herichthys deppii, ungfisk
3. Thorichthys pasionis "Laguna Catazaja", ungfisk
4. Thorichthys pasionis , hane. Tyvärr inte min fisk , tog fotot när jag hälsade på Salmberg.
5. Cryptoheros nanoluteusCAKommentar
-
Snygga bilde roch fiskar!!
Vilken webläsare har du använt?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Stilig robertsoni, gillar den arten skarpt!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Kommentar
-
Tack ska ni ha förresten, deppin har fått sina prickar och färg på fenorna under månaden som har gått sedan bilden togs. Även småpasionisarna har fått färg på fenorna, så de lär vara bra mycket snyggare när jag lånar svärfars kamera igen och knäpper några bilder.... /JockeKommentar
-
Robertsonin är en hanne eller hur, snygg också. Hur var det nu hade du ett par?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
sista bilderna sen är det slut!
som sagt nu kommer några bilder sen skingras fiskarna från mig
och jag kommer lägga ner sakta men säkert nu i vår tyvärr,, intresset nere under noll
sen får vi se vad som händer i höst men det verkar ganska kört nu iaf kan ju ändra sig att jag behåller karet vi får se håll tillgodo over and out!!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Micke! Du har så otroligt fina firrar! Varje en av dom är präktig som attan. Jag tror att du kanske har mycket annat som kretsar i ditt liv, annars så kan jag inte förstå hur ditt intresse skulle hamna på noll. Känns tråkigt att höra att du känner så jag hoppas att du hittar tillbaks till hobbyn vi alla älskar och har gemensamt.Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Håller med Kawasa, alltid rena fina välskötta akvarium med toppenexemplar av fiskarna.
Men så är det väl det går upp och ned. Du hittar säkert tillbaka vid tillfälle.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar