Ojoj vad fina, Helt klart kandidater till mitt snart tomma 936 liters kar
CA-bilder del 9
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Kommentar
-
några bilder till då
bild1 P.motaguense paret ingen höjdare kanske hehe
bild2 Gänget
bild 3 dispyt mellan lille argenta hanen(99% säker) och bifasciata honan ryker ihop en del
bild4 på Argenta hona
bild5Bifaciata honan
bild6Min Loisellie hane tappat ansiktet får se om det är tillfälligtSenast redigerad av Micke Jarhl; 03 January 2013, 13:19.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
argentan blev lite blå inte bra mera silver/vita ska de vara tror jag har fel vitbalans ska fixa detta till nästa gång..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Jo, men på tredje bilden har den rätt färg!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jo sant tror jag vet hur jag ska ha inställningarna,,, ska bli bättring hehe....Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Otroligt maffiga firrar!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Fina bitar! Får en att längta själv tills man har lite fisk med storlek..SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Älskar dina bilder MickeBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar