CA-bilder del 9
Kollaps
X
-
-
då lägger jag in två som är tagna med min kamera på mina fiskar men ej av mig, tror dock jag har tillstånd att visa den annars får sekreteraren protestera, visar egentligen bara hur dålig fotograf jag är egentligen när han tar så bra bilder med min kamera
[ATTACH=CONFIG]44142[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]44141[/ATTACH]
Haha, jag är inte direkt någon stjärnfotograf jag heller men tackar för det berömmet (du har ju faktiskt tagit en och annan riktigt bra bild också). Det var riktigt kul att testa lite riktig utrustning på fisk. Någon dag när jag har mycket tid och du ska vara i lokalen en längre tid kan du få några rutor putsade också Peter (när jag inte har en otålig 4-åring hängandes i benet). Det finns ju onekligen lite intressant fisk att testa på.....
/JockeKommentar
-
-
-
-
En liten raritet som har gömt sig sedan den emigrerade från Skåne i lördags (tack för det Robin). Idag fick jag en chans att knäppa en bild:
Cryptoheros nanoluteusKommentar
-
-
....och så en till som inte är allt för vanlig i landet som har hittat vägen ur Skåne i en plastpåse (tack för det Rickard).
Amphilophus robertsoniKommentar
-
En liten raritet som har gömt sig sedan den emigrerade från Skåne i lördags (tack för det Robin). Idag fick jag en chans att knäppa en bild:
[ATTACH=CONFIG]44462[/ATTACH]
Cryptoheros nanoluteusCAKommentar
-
Robin har du läst PM?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
[ATTACH=CONFIG]44462[/ATTACH]
Cryptoheros nanoluteusMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Större än vad de blir enligt artbeskrivningen.... Jag skulle tro att de är fullvuxna faktiskt. De har ju lekt hemma hos Robin men det har aldrig blivit några yngel. Jag har två par, ett får gå med småpasionisar (4-5cm) och det andra med småeliottis (5-6cm). Om det inte fungerar får jag placera om, de verkar ganska veka. I båda karen går det även vildformer av svärdbärare.
/JockeKommentar
-
Uppdatera artregistret med din info!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar