CA-bilder del 9
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Skön firre. Faktum är att jag lockades till detta forum på grund av en väldigt bra och spännande CAbildtråd där många duktiga fotografer och CAägare höll till. Detta fanns ingen annanstans.
Dessa bilder ger verkligen mersmak och skapar ett sug!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Och framförallt så är vi här I svreige rätt förskonade mot korsningar! Mera bilder!!Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Håller med om att detta är en av forumets paradtrådar, starkt bidragande till att jag skaffade CA igen efter många år med annat.Kommentar
-
-
Kanonbild JockeB, måste bara hålla med DaRe och Marcus om denna tråd! Den har gett mig inspiration! Drömmar om större akvarier och mycket dag drömmar om vilka andra arter jag skulle vilja skaffa! Tummen upp för en av de absolut bästa trådarna på forumetBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Tack Ja det är ju dom mest snygga och intressanta fiskarna också Dom kräver bara lite plats många av domMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Stiligt par. Håller på att avveckla salladskaren i tankarna och funderar på att hålla riktig fisk igen. Tack för inspirationen!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar