snäckor

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kaya
    Användare
    • February 2007
    • 27

snäckor

Skumt men jag själv har aldrig varit med om detta tidigare. Jag har fått snäckor i akvariumet. Dom har växt själv, det är ingen som lagt i dem utan de har växt till sig. Hur kommer det sig? Är det någon som har varit med om detta? Lite info tack .... ps de är dryga 15mm långa och 3mm breda. Det är totalt 5st men säkert fler under stenarna o så.

Ps det är Malawi ciklids i karet.
    kaya.ownit.nu <----- Leveldesigner

Har liiite dyslexxri så om verkar virrigt så.. vet du.

Malawis är fina men Tanganyika har personlighet...
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Har du köpt nya fiskar på senaste tiden? De kan ha följt med dem eller nya växter eller om du flyttat något från ett akvarium till ett annat och snäckorna trivdes så mycket bättre i det nya att de blev så många att du nu ser dem.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Kaya
      Användare
      • February 2007
      • 27

Jaha det var så enkelt alltså... köpte en rot med växter på för någon månad sedan. Sen så här jag bara en massa kåtbockar till fiskar, en massa med yngel. Så jag har nog ett bra värde på mitt vatten.

Jag som egentligen hoppades på någon evolution i mitt kar. .. aja

Jaha det var så enkelt alltså... köpte en rot med växter på för någon månad sedan. Sen så här jag bara en massa kåtbockar till fiskar, en massa med yngel. Så jag har nog ett bra värde på mitt vatten.

Jag som egentligen hoppades på någon evolution i mitt kar. .. aja

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

Låter som det skulle vara boven. du får skaffa lite snäckätande Malwisar till karet
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Kaya
          Användare
          • February 2007
          • 27

Nu har sniglarna blivit... ja väldigt många... och i olika former. Vissa är runda vissa avlånga... men ska jag låta dem vara? Är de bra att ha? Eller ska jag ta kål på dem? Vad gör jag?

Nu har sniglarna blivit... ja väldigt många... och i olika former. Vissa är runda vissa avlånga... men ska jag låta dem vara? Är de bra att ha? Eller ska jag ta kål på dem? Vad gör jag?

Kommentar

• Kaya
            Användare
            • February 2007
            • 27

http://www.ladda-upp.se/image.php?id=37941&size=full

Kommentar

Arbetssätt...