If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tack för din tid i styrelsen Ninnie!! Och tack för sponsringen. Ni andra håll ögonen öppna för något läckert, missa inte detta.
Stort tack också till Alexander som gjort ett riktigt gediget jobb under väldigt många år som marknadsansvarig. Detsamma till Thomas Regnell som aldrig missar en räkning och har stenkoll på ekonomin, nu blir du ju kvar som revisor och det käns tryggt! Maltandis, tack för allt stöd och roliga tävlingar!
Nu har vi en ny styrelse och kommer inom kort definiera rollerna oss emellan. Mer info kommer!!
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Blev uppringd av lokalradion i morse så Jay och jag passar på att gå in där när vi var och växlade pengar. Så gå till ca 03.39.30 i länken för att lyssna.
Blev uppringd av lokalradion i morse så Jay och jag passar på att gå in där när vi var och växlade pengar. Så gå till ca 03.39.30 i länken för att lyssna. http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programId=2159
Kul att ni fick komma till tals i radio. Det hör man inte varje dag
Vill också tacka för en väldigt trevlig helg. Du och din väldigt trevliga familj gjorde ett jättejobb.
Alexander Y såg till att vi var i radio innan stämman också. "Krister i P3" det lede till att ett gäng kompisar ringde mig och undrade om även jag skulle dit, de hade hört någon "nörd" och antog att jag gjorde detsamma
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Kommentar