If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Imorgon vid 18:00, hittar ni (troligtvis) mig och lilleman vid receptionen på hotellet. Vi kommer guida er bort till möteslokalen. Så håll utskick efter nån med en barnvagn så är det nog jag
Ska bli himla kul. Åker i egen bil från jobbet i Göteborg runt 11,30 tiden. Käkar lunch efter vägen. Tänkte mellanlanda på Åleds utanför Halmstad eftersom jag aldrig varit där och eventuellt längre fram kommer att köpa mig ett Åledskar, därav denna omväg. Tyvärr var det ingen från GCG som nappade på att åka med mig men är det någon som vill haka på efter vägen så mejla eller ring. Kör Varberg/Falkenberg/Halmstad och sedan 25:an mot Växjö.
Ska bli himla kul att träffa alla akvarienördar.....
Ska bli himla kul. Åker i egen bil från jobbet i Göteborg runt 11,30 tiden. Käkar lunch efter vägen. Tänkte mellanlanda på Åleds utanför Halmstad eftersom jag aldrig varit där och eventuellt längre fram kommer att köpa mig ett Åledskar, därav denna omväg. Tyvärr var det ingen från GCG som nappade på att åka med mig men är det någon som vill haka på efter vägen så mejla eller ring. Kör Varberg/Falkenberg/Halmstad och sedan 25:an mot Växjö.
Ska bli himla kul att träffa alla akvarienördar.....
Ombedd av Albin att undersöka en praktisk sak inför stämman.
Finns det någon i/kring Göteborg som har möjlighet att passera Nol på vägen mot stämman (vår planerade rutt är över Falköping/Jönköping/Värnamo så Nol blir en omväg)?
Gäller upphämtning av priser till lotterier, då Kent i Nol inte kan komma ifrån för att åka till stämman som tidigare beräknat.
Kommentar