hej har ett 375 liters aluramskar med dubbla ramper egentillverkad bakgrund två stora innerfilter värmare bänk som jag byggt ingen fisk eller inredning och ett juwel rio 180 liters med dubbla ramper på ej orginal egen tillverkad bänk grus btn slimm btn röd gnejs fisk malar palettciklider och yngel på dom och andra fiskar kan följa med ett rena xp2 ytterfilter kan följa med vid rätt affär sitter ett fluval2+ med i har kanske glömt något .detta vill jag byta mot ett större akvarium minst 540 upp till 720 eller större komplett helst bakgrund ett plus har också ett 35l coccon om det är intressant mvh christian 0732006471
375 liters och ett juwel rio 180liters säljes eller bytes mot större
Kollaps
X
-
-
kan säljas var för sej med kan tänka mej att byta 180 liters mot ett fx5 med eller odlingsställning eller annat kul typ samsung s3
kan säljas var för sej med kan tänka mej att byta 180 liters mot ett fx5 med eller odlingsställning eller annat kul typ samsung s3 -
-
Kommentar
-
-
-
har bokat nytt kar nu så om ca tre veckor är 375 tömt och till salu båda karen kan då säljas eller bytas mot något kul kan tänka mej att byta lilla karet mot ett ytter filter typ fx5 eller annat på minst 1000l/h är malawi ciklider i det nuSenast redigerad av skoda-15; 13 February 2013, 22:42.Kommentar
-
ingen som vill byta något kul mot ett av akvariumena eller båda med då får man vänta till mitt nya är härKommentar
-
-
Sv: 375 liters och ett juwel rio 180liters säljes eller bytes mot större
375 till salu igen när mitt andra kar är klart .även 180 liters är till salu och båda cocoon karen .kan byta alla akvariumen till sammans med mot någon eller var för sej kan byta mot något annat typ hemmabio ytterfilter släp åkgräsklippare moped tv hemmabio mobil fälgar till volvo v70 eller annat kul kom med förslagKommentar
-
Kommentar
-
Sv: 375 liters och ett juwel rio 180liters säljes eller bytes mot större
Kan tänka mig att byta något kar mot ett stort ytterfilter typ fluval fx5 eller liknandeKommentar
Kommentar