Veckans tips i forumet
Kollaps
X
-
-
-
Of topic Men så ser det inte ut hos mig David. Jag måste gå via knappen "gå till avancerat"Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ja nu ser det ut så. TackKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kanske en egen tråd med tips om inställningar och funktioner på forumetKommentar
-
Ja, detta blev lite off topic. Jag flyttar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ser man på, fanns redanKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kanon då fick man ju lite symboler ocksåKommentar
-
-
bara ett tips :-)Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Men ett bra tips och tråd, det är såna här tips som gör att datahandikappade personer som jag får lite mer kunskap om saker man inte kunde tidigare.
Ja du ser ju själv, i och med detta så fick jag ju även till en avatar, då jag själv började gå in och kolla lite under inställningarMvh ThomasKommentar
-
Men ett bra tips och tråd, det är såna här tips som gör att datahandikappade personer som jag får lite mer kunskap om saker man inte kunde tidigare.
Ja du ser ju själv, i och med detta så fick jag ju även till en avatar, då jag själv började gå in och kolla lite under inställningarKommentar
Kommentar