Får detta så fort jag går in på ciklid.se
Buggrapportering för nya ciklid.org
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Aa ursäkta mig, blev påmind av sambon att vi har bytt, från Telia till tele2 i januari, om det kan ha betydelse.Jag kan ingenting om det här.Kommentar
-
Hur gör du för att gå in? Det ser ut som om du använder en länk med en tillfällig sökväg för en sökning av poster.
Jag använder denna, men då får jag me3d annonser och allt som är nytt:
obs ni kan inte klicka på denna sedan spara som bokmärke då får ni en annan tillfälig sökväg som inte fungerar senare.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
sen går jag in på tex senaste ämnet under forumetJimmyKommentar
-
Ahh, ok.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
http://www.ciklid.se/
sen går jag in på tex senaste ämnet under forumetBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
-
-
-
Snacka med bossep, jag tror han jobbar på det.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Varför finns ciklid.se? Det var ju många år sedan vi bytte till ciklid.org. Går det inte att göra så att den url,n länkas till ciklid.org?
Ta bort allt som finns på ciklid.se!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Håller helt med. Kolla detta med Bosse. En redirekt kan ju vara ok, men nu får det väl räcka med confusion.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hej,
Jag skall ta lite svar och förklaringar i klump här.
- Använd en kompatibel webbrowser eller klicka på knappen för kompatibel i Internet Explorer 10. Microsoft har gjort sina grejor så de inte är kompatibla igen.
För att fixa detta måste jag uppgradera forumet till en nyare version. Detta brukar leda till andra problem.
Efter det måste jag be support för forumet om hjälp men det får vi inte eftersom vi ändrat det en hel del med en köpt mall och egen designat huvud. Jag kommer att göra uppgraderingen på en test site innan jag gör det här. Funkar det så är det inga problem funkar det inte så tar det tid.
- Ciklid.org och Ciklid.se skall båda fungera och gå till samma site. Jag skall dock fixa så det slår om från ciklid.se till ciklid.org automatiskt. Det är många som kommer in via ciklid.se och en massa siter som har länkar dit. Så jag vill inte ta bort den domänen helt.
Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Var i ligger problemet med ciklid.se och ciklid.org?Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
Kommentar