If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Om man är i artregistret finns fortfarande ens bild och mina ämnen kvar längst upp på sidan också. Det var den modulen (tror jag) som ställde till en massa trassel tidigare, men jag kan ha fel där.
För att sökningarna ska fungera måste man först vara i forumet, dvs det fungerar inte från startsidan. Det är samma som i förra versionen. Jag vet inte om vi kan göra något åt det. vi kan ju ta en titt då det vore trevligt att få till
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Jag har fortfarande problem med att oavsett hur många gånger jag trycker "håll mig inloggad" eller vad det nu står, så hjälper det inte, måste logga in varje gång jag besöker sidan.
Jag har fortfarande problem med att oavsett hur många gånger jag trycker "håll mig inloggad" eller vad det nu står, så hjälper det inte, måste logga in varje gång jag besöker sidan.
Har du möjligvis kakor ställda så att du inte vill använda sådana i din webbläsare?
Webmaster för Ciklid.org. Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.
Min mailbevakning fungerar inte längre. Hur kommer det sig Skall kolla genom mina inställningar, men jag har inte varit inne och ändrat något
Jag har kollat över mina inställningar, och det är inställd på att jag skall få mail när det kommer svar i "mina ämnen" . Men det fungerar inte riktigt, vissa får jag mail på, men de flesta får jag ingen mail.
Jag tycker det är ett väldigt enkelt sätt för mig att "hålla koll" på mina interessanta ämnen, så jag vore tacksam om ni kanske kunde kolla upp varför det inte fungerar riktigt.
Kommentar