Om du laddar om sidan fungerar det eller. Vi har det på listan också.
Buggrapportering för nya ciklid.org
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Nej, men det är bara på forumindex den inte fungerar. Samma sak med menyn under, med utloggning mm. Även texten längst vid statistiken saknas.
Jag har även lite strul med inloggningen fortfarande (kakorna rensade). Får först att det är ogiltigt användarnamn, sen går det att logga in nästa steg.Kommentar
-
Böravara korrekt nu, eller? Kan du kolla Micke.
Igen kan folk testa dubbelpostningarna??Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jadå nu ser det korrekt ut, tackar!
Jadå nu ser det korrekt ut, tackar!Kommentar
-
Då fick jag min första dubbelpost istället, men det var nog första gången jag använde snabbsvar efter uppdateringen.
Då fick jag min första dubbelpost istället, men det var nog första gången jag använde snabbsvar efter uppdateringen.Kommentar
-
Man får fortfarande dubbelpost från snabbsvar
Man får fortfarande dubbelpost från snabbsvarKommentar
-
Sv: Buggrapportering för nya ciklid.org
Japp, det ser så utKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
suck!
Forumet har ett eget liv! Ibland blir det dubbelt o ibland normalt!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Så där!
Då tror jag vi har det mesta i bugväg fixat.
Men rapportera in här om ni hittar fler!Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Ja, någon som ser dubbelt?
tapatalk funkar finfint numera för mig i alla fall.
Något annat?
Vi har problemet att vi inte ser tidsstämpeln på inlägget det borde väl ligga högst upp nu!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
http://www.skovdeaf.se/
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=113642
http://www.skovdefagelklubb.se/Kommentar
-
Vet inte om detta har varit upp innan i tråden... orkade inte leta men jag fick upp ett felmeddelande när jag redigerade ett tillägg och inte skrev varför, fast det stod att man inte behövde fylla i det.----------------------------------
/PIAKommentar
-
Webmaster för Ciklid.org.
-
Webmaster för Ciklid.org.
-
Kommentar
Kommentar