If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Men den "buggen" måste väl ändå vara mer lättåtgärdat än dubbelposter och tappatalk, eller?
Sen en till grej som stör mig och det är när jag trycker på inlägg senaste timmen, då förväntar jag mig senaste timmens inlägg och inte senaste dygnets!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Jo jag ser det men jag hittar ingen info om hur det borde göras. Samma sak på andra forum av olika typer av vad jag kan se...
Och även om den skulle vara snabb gäller det att lägga krutet på det viktiga inte det lätta, eller hur.
och tapatalk är det viktiga då??? jag vet inte ens vad det är men förmodat nåt till mobilen.
borde inte krutet läggas på att få sidan att funka på internet innan man börjar med annat, finns ju hundratals småpill att göra
tex senaste inläggs formaten
om man testar där och tar lite olika så hoppar han över vissa grejer ibland och ibland inte som den här tråden den syns inte på alla ställen, sen senaste ämnen vad är det?? ska det inte finnas en som tar upp inlägg sen ditt sen ditt senaste besök. sen aktivitetsflödet varför är den begränsad borde man inte kunna bläddra bakåt hur mycket som helst tar man senaste inlägg sen 4 veckor så får jag 19 svar???borde väl vara fler va? samma om jag tar senaste veckan senaste 2 dagar 19 svar verkar vara max!
sen i annonserna varför finns det inte nån sökning där som visar alla annonser sen sist eller tex visa alla annonser nu får man gå in på inviduellt forum och kolla alla sen om du inte hittar det du söker då får du utöka nere i sökningen krångligt tycker jag............mm mm som sagt småpill som stör mycket viktigare än att kunna surfa på mobil tycker jag
Senast redigerad av cichlids4fun; 13 January 2013, 01:53.
Jag tror vi måste skilja på buggar och konfigureringar. Samt kosmetika.
Det är mycket svårt att sitta och läsa spaltmeter med kod och leta komma och kolon t+cken och där efter kasta sig in i någon konfigurerering ell ändra värden i ett style sheet.
Jag håller också på att lära miig forumets konfigurerings möjligeheter.
Tyvärr har dygnet bara 24 tim och då får man prioritera. Jag brukar vilja ha grundfunktionerna fungerande först och sedan ge mig på dekoration och finesser.
även om det senare retar gallfeber på en del.
Just nu håller jag på att sätta upp ett parallelt forum så jag kan testa utan att ni får spendera dagar med en kraschad site.
Webmaster för Ciklid.org. Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.
6st av 72 vad jag kunde se knappt 10% men de kan ju fortfarande surfa på mobilen även utan tapatalk.........finns väl ncs appen oxå + på vanligt vis via mobil
jag bryr mig inte egentligen men tröttnar rätt snabbt när grejer inte funkar så till slut ger jag upp taskigt tålamod bara
ni gör ett bra jobb även om jag tycker att det ni tycker är kosmetika är funktionalitet
Kommentar