If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Får se nu om jag får popup och/eller dublett när jag postar det här svaret. Däremot så fungerar inte min mailbevakning längre, den fungerade från början men nu gör den inte det. Det KAN vara min mail, har haft problem med den, jag skall se över inställningarna och byta mailadress till den nya. Men om det fortfarande inte fungerar, så får admins gärna gå in och se över inställningarna.
Jag kör också Firefox,och min automatiska inloggning fungerar numera som den skall.
EDIT: Blev varken Pop-up eller dubbelinlägg när jag postade
Jag fick tidigare upp popup men inte dubbelpost. Nu händer det aldrig. Inte ens i snabbsvar!
Jag användder Crome. Kan det vara cookies/cache eller något annat i webbläsaren?
Jag har för vana att ränsa sånt 1 gång i veckan.
Webmaster för Ciklid.org. Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.
Jag har två problem
När jag går in i forumet så kommer sista inlägget överst och jag skulle vilja ha det tvärtom. Hur ändrar jag det ?
Jag försöker gå in på min profil för att kika om det finns någon inställning på ovanstående men när jag kommer in på " edit profil" så är sidan helt vit ?
Kommentar