If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu blev det ännu konstigare för varje inlägg jag gör hamnar i samma som det jag skrev innan
Nu blev det ännu konstigare för varje inlägg jag gör hamnar i samma som det jag skrev innan
EDIT: inte detta tydligen men de 2 tidigare var 2 separata postningar.
Testa att logga ut och sedan in. Det låter som något cache problem tycker jag.
Eller så är du darrig på handen så här på nyårsdagen och trycker på knappen flera gånger. Skrattar
Webmaster för Ciklid.org. Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.
Jag har försökt att idag Logga ut från Forumet men lyckas inte.... ( har varit inloggad sedan tidig em )... Har provat på första sidan, samt på logga ut knappen under filen Fototävling.
Ett annat fel som jag märkte idag var när jag skulle posta lite bilder (fågel) så hände följande.
Laddade upp bilder till mitt inlägg och tryckte på klar knappen. Bilderna hamnade då i mitt inlägg.. så långt gick det bra........Men när jag skulle förgranska inlägget och klickade på bilderna så att de blev större (detta fungerade i gamla forumet) så blev de givetvis lite större men då inträffade det att jag inte kunde backa tillbaka till mitt inlägg, utan databilden låste sig på den stora bilden. Försökte jag backa med hjälp av musen eller pilen uppe till vänster i skärmen, blev det följande info på en vit ruta Webpage has expired
För att få igenom mina fågelbilder fick jag göra om alltihopa och låta bli att göra enl ovan.
Jag har försökt att idag Logga ut från Forumet men lyckas inte.... ( har varit inloggad sedan tidig em )... Har provat på första sidan, samt på logga ut knappen under filen Fototävling.
Hur gör man?
Detta hände inte mig före Nyår.
Mvh Göran
Jag har suttit och jobbat med databasen och startat om servern flera gånger i dag. Så du tappades nog bort någon stans i minnet.
Kan du testa att logga in igen via hemsidan och gå till forumet.
Sedan tillbaks och logga ut? Normalt skall det inte vara så krångligt men det är mitt micklande.
Webmaster för Ciklid.org. Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.
Ett annat fel som jag märkte idag var när jag skulle posta lite bilder (fågel) så hände följande.
Laddade upp bilder till mitt inlägg och tryckte på klar knappen. Bilderna hamnade då i mitt inlägg.. så långt gick det bra........Men när jag skulle förgranska inlägget och klickade på bilderna så att de blev större (detta fungerade i gamla forumet) så blev de givetvis lite större men då inträffade det att jag inte kunde backa tillbaka till mitt inlägg, utan databilden låste sig på den stora bilden. Försökte jag backa med hjälp av musen eller pilen uppe till vänster i skärmen, blev det följande info på en vit ruta Webpage has expired
För att få igenom mina fågelbilder fick jag göra om alltihopa och låta bli att göra enl ovan.
Mvh Göran
Låt mig titta på detta.
Jag tror jag kan ha satt lite hög säkerhet på bild foldrarna.
Kan du testa att logga in igen via hemsidan och gå till forumet.
Sedan tillbaks och logga ut? Normalt skall det inte vara så krångligt men det är mitt micklande.
Nu har jag testat detta ett par ggr, men står fortfarande som inloggad i forumet trots att jag är utloggad på första sidan.
Laddade upp bilder till mitt inlägg och tryckte på klar knappen. Bilderna hamnade då i mitt inlägg.. så långt gick det bra........Men när jag skulle förgranska inlägget och klickade på bilderna så att de blev större (detta fungerade i gamla forumet) så blev de givetvis lite större, men då inträffade det att jag inte kunde backa tillbaka till mitt inlägg och skicka det till forumet, utan databilden låste sig på den stora bilden. Försökte jag backa med hjälp av musen eller pilen uppe till vänster i skärmen, blev det följande info på en vit ruta Webpage has expired
Mvh Göran
Ursprungligen postat av bossep
Låt mig titta på detta.
Jag tror jag kan ha satt lite hög säkerhet på bild foldrarna.
Nu har jag testat ovan problem igen, och kan konstatera att felet kvarstår....Enda skillnaden som har hänt efter att du har skruvat lite i sytemet är att det tillkommit ett + och - tecken i muspekaren när bilden är uppklickad till större format.
Kommentar