Buggrapportering för nya ciklid.org
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Det förklaras av:
.searchinput {
color: #FFFFFF;Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Jo håller med, det går att se men knappt. Vi lägger upp det på att fixa listan.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Var har svara på ämnet eller vad det hette tagit vägen? Nu finns bara svara med citet som alternativ vad jag kan se.
Sen verkar inte inloggningssystemet funka särskilt bra, trots att jag är inloggad på förstasidan måste jag logga in på nytt varje gång på forumet. På första sidan förblir jag inloggad, inte i forumet och det måste jag göra varje gång jag besöker hemsidan trots att jag är inloggad på första sidan, trodde en inloggning på första sidan inkluderade forumet eller har jag uppfattat det fel?Kommentar
-
Var har svara på ämnet eller vad det hette tagit vägen? Nu finns bara svara med citet som alternativ vad jag kan se.
Sen verkar inte inloggningssystemet funka särskilt bra, trots att jag är inloggad på förstasidan måste jag logga in på nytt varje gång på forumet. På första sidan förblir jag inloggad, inte i forumet och det måste jag göra varje gång jag besöker hemsidan trots att jag är inloggad på första sidan, trodde en inloggning på första sidan inkluderade forumet eller har jag uppfattat det fel?
Det skall funka med att logga in på första sidan. Hur loggar du in på forumet föresten?
Testa detta:
skriv in ditt användarnamn och lösen
kryssa i rutan för kom i håg mig.
Gå till forumet.
Funkar det inte så ladda om forumsidan i din webbläsare.
Vilken webbläsare använder du? Har du kakor avslagna i den?Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Vi har identifierat vart problemet med lösen återställning ligger men eftersom det är helg så är
det lite svårt att få hjälp med komponenten. Så vi får avvakta tills efter nyår innan det blir löst tror vi.Webmaster för Ciklid.org.
-
Fel! Bosse har identifierat detta. Han har lagt så sjukt med tid att jag inte annat än kan applådera grabbhalvan till en fantastisk insats!!
Tummen upp my friend!
Dock får vi väl se vad de hittar när de väl har tid och att vi då får ordning på det hela.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Inloggnings problem:
Det skall funka med att logga in på första sidan. Hur loggar du in på forumet föresten?
Testa detta:
skriv in ditt användarnamn och lösen
kryssa i rutan för kom i håg mig.
Gå till forumet.
Funkar det inte så ladda om forumsidan i din webbläsare.
Vilken webbläsare använder du? Har du kakor avslagna i den?
Jag blir ihågkommen på förstasidan och det står att jag är inloggad, men när jag sedan ska skriva i forumet är jag inte inloggad och måste logga in där. Alltså så omfattar inte en inloggning på första sidan att man är inloggad i forumet för mig.
Jag använder Chrome till OSX. Kakor är aktiverade.Kommentar
-
-
Nu vet jag inte om detta fel ligger hos er eller hos mig men kollar här i alla fall.
Jag använder Tapatalk väldigt mycket när jag kollar forumet men av någon anledning fungerar det inte som det ska.
Jag kommer in och kan se alla ny ämnen osv men om jag trycker på ett ämne och vill läsa det så står den bara och laddar och jag kommer inge längre. Alla andra forum jag också tittar på i tapatalk fungerar utmärkt.
Har tagit bort kontot från appen och lagt till det flera gånger men ingen skillnad. Någon annan som har problem med detta?Mvh
//AlfKommentar
-
Jag har definitivt problem och jag har lagt upp det i problemlistan. Det är major issue för mig med då det är min favoritaccesmetod!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nu vet jag inte om detta fel ligger hos er eller hos mig men kollar här i alla fall.
Jag använder Tapatalk väldigt mycket när jag kollar forumet men av någon anledning fungerar det inte som det ska.
Jag kommer in och kan se alla ny ämnen osv men om jag trycker på ett ämne och vill läsa det så står den bara och laddar och jag kommer inge längre. Alla andra forum jag också tittar på i tapatalk fungerar utmärkt.
Har tagit bort kontot från appen och lagt till det flera gånger men ingen skillnad. Någon annan som har problem med detta?Kommentar
-
Jag loggar in på förstasidan, då ska jag väl bli inloggad för forumet också?
Jag blir ihågkommen på förstasidan och det står att jag är inloggad, men när jag sedan ska skriva i forumet är jag inte inloggad och måste logga in där. Alltså så omfattar inte en inloggning på första sidan att man är inloggad i forumet för mig.
Jag använder Chrome till OSX. Kakor är aktiverade.
Jag har testat med flera olika användare och det fungerar för mig!
Det kan vara ett problem just nu att det inte funkar när man loggar in första gången. Jag skall skapa ett testkonto till och återkommer efter det.Kommentar
-
De senaste 2 inläggen var från mig och ett av mina test konton.
Kryssar ni i kom ihåg mig? När ni loggar in?Webmaster för Ciklid.org.
Kommentar