Buggrapportering för nya ciklid.org
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Jag det var ju skumt, men det kan vara så att du inte har rätt editor vald, default ska var den som jag har, men det går att välja bort. Jag ska se vad jag hittar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nu du! Du hade en inställning som hette just visa inte verktygsfält för redigerare. Nu bör det hela synas.
Det kanske är fler som inte ser denna verktygsrad?!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nu finns det grejor, du är en klippa DaRe
Skulle misstänka att det är fler än jag som gått in i nya forumet med samma inställning som jag...Kommentar
-
Kommentar
-
Skickade just in en artbeskrivning men kom direkt till första sidan när jag tryckte på knappen för att skicka så jag har ingen aning om den kom in eller om allt bara försvann. Hade varit trevligt att få en bekräftelse på om det fungerade.Mvh
//AlfKommentar
-
Attans. Den kom inte in, jag ser att det är ett bild men ingen beskrivning. Du får maila den till mig. Det är fler som haft problem med att skcika in bidrag även innan flytten.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jaja får ta mig tid och skriva en ny senare någon gång och maila den i stället.
Bilden fick jag i alla fall bekräftat att jag skickat så där var det inga problem.Mvh
//AlfKommentar
-
Utökat system för uppladdning av filer:
Utökat system för uppladdning av filer aktiverat Funkar inte! Bilder jag laddat upp tidigare ska ju synas!
Utökat system för uppladdning av filer avstängt
Webbplatsen använder ett utökat system för uppladdning av bifogade filer som gör att du kan återanvända befintliga bilagor via ett drag och släpp-gränssnitt.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Utökat system för uppladdning av filer:
Utökat system för uppladdning av filer aktiverat Funkar inte! Bilder jag laddat upp tidigare ska ju synas!
Utökat system för uppladdning av filer avstängt
Webbplatsen använder ett utökat system för uppladdning av bifogade filer som gör att du kan återanvända befintliga bilagor via ett drag och släpp-gränssnitt.
Jag har satt en system limit till 200 Mb.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Sv: Buggrapportering för nya ciklid.org
Jag tror vi har problem med css eller vad det kan vara som trasslar med forum integrationen. Men vet inte.
Det finns en funktion i denna version av forumet där man kan återanvända tidigare uppladdade bilder i nya inlägg.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag skall se om jag har några bilder. är det bara ens egna eller även andras?Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Senast redigerad av Wilhelm; 23 December 2012, 00:02.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar