det kom upp efter nån minut, jag hör av mig om det kommer igen...
Buggrapportering för nya ciklid.org
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Senaste ämnen visar att det inte finns nåt senaste ämne efter att min dator har varit avstängd i 7 timmar
Senaste timmen visar 19 inlägg
senaste 12 timmar visar samma 19 inlägg
för att inte tala om senaste veckan som också visar 19 inlägg
Efter nån timme när jag år in på senaste inlägg osv då är det lite annorlunda igen.
Forumet har ett eget liv eller?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Senaste ämnen visar att det inte finns nåt senaste ämne efter att min dator har varit avstängd i 7 timmar
[ATTACH=CONFIG]42932[/ATTACH]
Senaste timmen visar 19 inlägg
[ATTACH=CONFIG]42933[/ATTACH]
senaste 12 timmar visar samma 19 inlägg
[ATTACH=CONFIG]42934[/ATTACH]
för att inte tala om senaste veckan som också visar 19 inlägg
[ATTACH=CONFIG]42935[/ATTACH]
Efter nån timme när jag år in på senaste inlägg osv då är det lite annorlunda igen.
Forumet har ett eget liv eller?
Jag skall kolla så det inte är ett cache problem!
Vi vill ju ha SPEEEEED, eller?Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Här kommer texten, nu kom den när jag försökte redigera ett inlägg och det kom med en gång när jag tryckte redigera. Sen kunde jag inte och fick söka om efter tråden och då gick det...
" Ditt bidrag kunde inte hanteras efter som ett säkerhetsbevis saknades, om detta inträffade oväntat så kontakta admin"----------------------------------
/PIAKommentar
-
Här kommer texten, nu kom den när jag försökte redigera ett inlägg och det kom med en gång när jag tryckte redigera. Sen kunde jag inte och fick söka om efter tråden och då gick det...
" Ditt bidrag kunde inte hanteras efter som ett säkerhetsbevis saknades, om detta inträffade oväntat så kontakta admin"
Bra jobbat då skall jag leta efter problemet!
återkommer om några timmar när jag sovit en stund och letat.Webmaster för Ciklid.org.
-
Gå till avancerat svar. Klicka på infoga filer.
Alla gamla bilder du laddat upp finns nu i en lista att återanvända om ni vill!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Mycket bra, tycker jag då kan man komma åt gamla uppladdade bilder.----------------------------------
/PIAKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
" Ditt bidrag kunde inte hanteras efter som ett säkerhetsbevis saknades, om detta inträffade oväntat så kontakta admin"Webmaster för Ciklid.org.
-
" Ditt bidrag kunde inte hanteras efter som ett säkerhetsbevis saknades, om detta inträffade oväntat så kontakta admin"
1. "Säkerhetstoken håller bara ungefär en timme. Om du lämnar en sida öppen och sedan gå tillbaka till det, kan du få det här felet. När du laddar om sidan eller gå till en annan sida i systemet en ny säkerhetstoken kommer att utfärdas så att problemet inte ska återkomma omedelbart."
2. Rensa sid cache i din webbläsare.
Tydligen var detta ett problem med tidigare versioner av forumsystemet vi använder och hände också vid bilduppladdningar.
Så det kan vara något som hänger kvar där i din webbläsare.
Jag rensar detta relativt ofta eftersom jag letar problem och jag har inte det problemet.
Om du inte vet hur man gör låt mig veta vilken webbläsare och version du använder så skall jag se om jag kan hjälpa dig.Webmaster för Ciklid.org.
-
varför syns inte min inlogg högst upp i högra hörnet när jag surfar runt på sidan, den finns endast i artregisterdelen i forum och andra menyer finns den inte
menar detta:
Välkommen: cichlids4fun
Min profil | Mina inlägg | Mina albumMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
Nu 90 minuter senare kan jag kolla på ciklid.org både med Google Chrome och Internet explorer. Blixten har agerat Bra och snabbt jobbat !Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
jag har internet explorer o på nästa alla sidor så lägger sig text över eller alternativt under som jocke visar.Kommentar
Kommentar