Apistogramma Baenschi

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • BalsbyMange
    Användare
    • June 2011
    • 635

Apistogramma Baenschi

Denna lilla apisto har jag verkligen fastnat för, så därför beställde jag 1+1 och tänkte sätta detta par i ett 54 liters kar tillsammans med en ancistrus, 4 pansarmalar och nån kardinal tetra..... men han jag beställde dem av missade lite och beställde 2 honor och en hane, nu har jag möjligheten att ta alla och sätta dem i ett 100 liters istället.

Så min fråga är om 1+2 i ett hundra liters kar är ett bättre val än 1+1 i 54 liter?
    Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig

Android-appen iOS-appen
  • Wilhelm
    Användare
    • April 2002
    • 9122

Visst det blir bra! Alltid bättre med fler honor!
    mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

• BalsbyMange
      Användare
      • June 2011
      • 635

Bra. Då blir de 1+2. Dags att göra lite me karet ikväll då

Android-appen iOS-appen

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

100 liter är nog bättre helt klart
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Jaxen
          Användare
          • July 2012
          • 28

Själv var jag nyss och hämtade ett i stort obegagnat 60L Juwel för en femhunka komplett med alla grejer till. Baenschi är lite lockande.

Kommentar

• BalsbyMange
            Användare
            • June 2011
            • 635

Fick hem mina idag. Mycket större än jag trodde dem skulle vara... O lite dyrare... Men de va de helt klart värt. Ska försöka få till nått bra foto på dem och deras hem.

Android-appen iOS-appen

Kommentar

Arbetssätt...