Kan du skicka detta till ansjo? Jag mailar adress och du får ersättning för portot.
Fototävling årsfinal 2012
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
Hehe rätt kul faktiskt. Undrar vem som fick jättepaketet?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Hehe kanske ett besök hade varit trevligare (och säkrare).
Och som kämpade så den dagen och var så glad att jag fick hjälp med tejpning och hantering av posttjänstekvinnan. Men så satte hon lappen på fel låda. Antagligen trillade de av i postrummet och de fäste den på fel paket. Jag skickade ett rejält gäng med paket samtidigt.
Ni får sluta vinna så många fina priser allihopa.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Yes vi lyckades. Grattis igen Jacek. Här ser alla vad som går att vinna i årsfinalen. Alla dom tävlar i månadstävlingen kan potentiellt få sin bild i årsfinalen. Dvs inget eget inskick av bilder. Ju fler månadstävlingar desto större chans.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar