Ja, välkommen åter MagArne! Det var ett tag sedan man såg dig på forum!
Medlemmar 2013
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
-
-
-
Haha, ja om man ska tro registret i alla fall.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Senast redigerad av DaRe; 17 July 2013, 01:31.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
För mig handlade det om flera olika anledningar. Har "smygläst" en hel del här på forumet sedan tidigare och kände att det var dags att vädra planeringen kring mitt kommande projekt och började därför även skriva någon rad här. För mig som nybörjare är ett sådant här forum ovärderligt - i allmänhet som den stora faktabank det är och i synnerhet när man får svar på sina egna frågor och funderingar.
För det andra så har jag varit grymt sugen på att själv få läsa Ciklidbladet! Som en trycksaksnörd ska det även bli spännande att fysiskt få hålla bladet i sin hand. Att också få tillgång till gamla nummer och artiklar som PDF är tamejtusan helt kung! Att kunna vara en del av ett sådant här sällskap där så mycket sker på ideellt arbete för att andra ska funna få ta del av den kunskapen är också tamejtusan helt kung!
Förresten, det är Palmberg och inte Palmgren. Det är inte första gången det blandas ihop och absolut inte sistaKommentar
-
Oops. Sorry fixar namnet direkt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Välkommen som nya medlemmar:
Mikko Kolkkala
kingdiamond
mbitton
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
Såg det, välkommen!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Sent skall syndaren vaknaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar