Stämmer bra det Mikael!
Medlemmar 2013
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Nu uppdaterat igen. 425 betalande medlemmar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Jag har bara mätning från slutet av Januari och då hade vi: 416. Men i sllutet av Februari hade vi 605.
Vi får se hur månaden utvecklar sig...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Senast redigerad av DaRe; 16 January 2013, 20:19.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
-
-
Välkommen tillbaka efter några års uppehåll:
523 betalande medlemmar, cirkus som det brukar vara. 516 förra året samma datum.Guy_P
Medlemslistan uppdaterad:
Jag har nu sorterat den efter efternamn men ändå dolt namn där alias finns för integritetsskäl.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Öhhh fick jag dit en ram runt det hela?!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar