97 betalningar kom in idag via plusgirot plus alla som kom via betalknappen då har jag nåt att göra till eftermiddagskaffet!
Medlemmar 2013
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
Yes är med på listan, pengarna kom fram. Tack för en bra service så man ser att allt är okey!Kommentar
-
Jo tanken är just service, men jag är lite skraj för de jag måste lägga ut namnet på dvs som inte har ett forumkonto. De kanske inte blir så glada, även om datalagen tillåter detta fullt ut.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Listan i första inlägget är nu uppdaterad efter dagen genom gång av betalningar!
306 pers som ännu så länge betalt för 2013. Det är mycket bättre än förra året! Tack för det!
Dessutom är jag enormt glad för alla som angivit sin mailadress även om många betalningar var handskrivna så tror jag att jag luskat fram rätt adress! Stort tack!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
Nu uppdaterat igen. 377 betalande medlemmar.
Och
Välkommen som ny medlem i NCS:
Per IsakssonKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
396 medlemmar!
Tack för stödet!
Vi har dessutom fått in 20 kronor i stöd till föreningen! Tack för det, många bäckar små. Nu vet jag inte riktigt om vi har tillstånd att ta emot stöd rent juridiskt dock.
Samt 2 personer som betalade närmare 3000 för sitt medlemskap. de får givetvis tillbaka pengarna, men det var ju tur vi noterade det hela.
Jag vill påminna om att ni måste maila mig om ni ändrar adress, det räcker inte att ha med det i betalningsinformationen, när jag går igenom hundratals betalningar är jag fokuserad på medlemsnummer och namn och summa. Jag kan inte kolla adressen också som till 99% av gångerna är oförändrad det blir väldigt trögt!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
402 betalande medlemmar, jag var tvungen att dela i två inlägg så de finns i de två första inläggen i denna tråd.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag fick det till 398 men jag kan ha missat. Snyggt jobbatLasse Omfors
Akvaristiken går i vågorKommentar
-
Sv: Medlemmar 2013
Jag har inte med familjemedlemmar ovan...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Äntligen
vi ligger bättre till än på länge
det blir båda tummarna upp
tackjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-