CB4 skickad till tryck!
Kollaps
X
-
-
Måste bara passa på att säga att detta nummer var för mig ett väldigt bra nummer, jag har uppskattat så gott som alla artiklar men mest av allt gillade jag PiaJos artikel, så sjukt fina Akvarier och de gjorde sig väldigt bra i tryck i en tidning måste jag säga! Bra jobbat alla som skrivit artiklarna!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Måste bara passa på att säga att detta nummer var för mig ett väldigt bra nummer, jag har uppskattat så gott som alla artiklar men mest av allt gillade jag PiaJos artikel, så sjukt fina Akvarier och de gjorde sig väldigt bra i tryck i en tidning måste jag säga! Bra jobbat alla som skrivit artiklarna!
Jag har medvetet inte läst numret än för jag vill ha nåt gott att läsa imorgon nnär vi inte har nåt planerat----------------------------------
/PIAKommentar
-
Den som spar han har
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar