CB4 skickad till tryck!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kimmy-
    Användare
    • June 2010
    • 458

Ursprungligen postat av Engelholm Audio

Nej det är svårt att få till bra...jag skall försöka bättre nästa gång.
    Bilderna va inte kassa, menar mer att lokalen är så jäkla fin o fräsch så bilder gör den inte rättvisa
    Mvh / Jimmy

Lokal

Kommentar

• DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

Måste bara passa på att säga att detta nummer var för mig ett väldigt bra nummer, jag har uppskattat så gott som alla artiklar men mest av allt gillade jag PiaJos artikel, så sjukt fina Akvarier och de gjorde sig väldigt bra i tryck i en tidning måste jag säga! Bra jobbat alla som skrivit artiklarna!
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• PiaJo
        NCS Medlem

• January 2011
        • 1744

Ursprungligen postat av DaRe
        Måste bara passa på att säga att detta nummer var för mig ett väldigt bra nummer, jag har uppskattat så gott som alla artiklar men mest av allt gillade jag PiaJos artikel, så sjukt fina Akvarier och de gjorde sig väldigt bra i tryck i en tidning måste jag säga! Bra jobbat alla som skrivit artiklarna!
        Kul att du gillade min artikel och bilderna.

Jag har medvetet inte läst numret än för jag vill ha nåt gott att läsa imorgon nnär vi inte har nåt planerat
        ----------------------------------
        /PIA

Kommentar

• DaRe
          NCS Medlem
          • September 2009
          • 22830

Den som spar han har
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...