Mitt 4 meters revkar.
Kollaps
X
-
-
Vet faktiskt inte om vi bara pratar akvarie så ligger ja med elen, golvbrunnen, moduler och hela konkarongen på 120-150`
men räknar man till att ja vart tvungen att bygga förlänga huset med 4,5 meter ja då hoppar det upp ett antal 100` till.
Men ja ser det inte så utan mera som att endel köper en cab, andra en husbil, husvagn, några en båt men ja köper ett akvariumDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Sv: Mitt 4 meters revkar.
Vet faktiskt inte om vi bara pratar akvarie så ligger ja med elen, golvbrunnen, moduler och hela konkarongen på 120-150`
men räknar man till att ja vart tvungen att bygga förlänga huset med 4,5 meter ja då hoppar det upp ett antal 100` till.
Men ja ser det inte så utan mera som att endel köper en cab, andra en husbil, husvagn, några en båt men ja köper ett akvariumKommentar
-
Men ja ser det inte så utan mera som att endel köper en cab, andra en husbil, husvagn, några en båt men ja köper ett akvariumKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Helt fantastiska bilder!!! Havet, allas våran urmoder! Källan till livets uppkomst, och du har en miniatyr av det hemmaBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
Tack för titten i fredags Det var ett fantastiskt vackert karMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Tack Maltandis
Mycket trevligt att Ni kom, ja tycket att det funkade rätt ok trots att var mycke folk.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Väldigt imponerande kar, är mer än lite avundsjuk Så här i efterhand ångrar man att man var snål och skippade fredagen xDKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hej!
Detta karet är härmed nerlagt.
Jag har istället startat ett nytt akvarium som är/ska bli inbyggt i vägg.
Måtten är 2500*900*800,,,,1800 liter samt har ett 600 liters kar under sig som sump.
Byttan har tre sidor optwhite.
Ja kommer att starta en ny tråd med det nya karet.
Jag vill härmed tacka för det otroliga engagemang på forumet som mitt 4 meters bygget har givit
Har genom åren haft massor av besök och trevliga samtal.
Hade bla 60-70 pers hemma vid senaste Ciklidstämman.
Stänger härmed denna tråden
Måväl
LarryDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Kommentar