En film kanske gör rättvisa till din Fire-crest?
Ny 840 liter, Malawi
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
-
-
Mycket läckert!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Tack grabbar Jag ska ta några bilder i helgen när det är ljusare i rummet så man ser väggen lite bättre.Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, just det. Burken vi pratade om via telefon för ett tag sedan innan min lilla son blev otålig här och det blev omöjligt att både höra och prata Ska bli kul att följa.... Snygga moduler.
/JockeKommentar
-
Japp!
Tanken var egentligen att ha mer sten/moduler men det blev inte riktigt som jag ville så det fick bli så här. Kanske skaffar någon mindre riverstone senare.Kommentar
-
Jo, riverstones har varit en tanke jag har haft med. Har fastnat för dem. När jag och några medlemmar till var på Unimati i höstas hade de samtliga varianter inne i butiken. Jag kikade lite på dem då men det blev inget köp (prioriterade fisk).
/JockeKommentar
-
Idag kom det i lite fisk i 300 L burken också
12 st Metriaclima zebra big blotch-masinje
20 st Pseudotropheus saulosi
Småknattar allihopKommentar
-
-
Är ju inte intreserad av Malawi, men tycker att dina kar är väldigt "rena" o snygga utan massa konstiga "krussiduller" maffigt med en sådan "akvarie vägg" MilleDieselråttanKommentar
-
Kommentar