If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ja fy fan va gött det är när man sitter och glor i burkarna och känner att man är så jäkla nöjd med både fisk och burkar
Imorse när jag vaknade låg jag och tittade på ett annat köp som jag gjorde i fredags, en fisk jag drömt om men aldrig trott att jag skulle ha simmandes i någon burk här hemma. En riktig Ferarri Låg och glodde i en halvtimme på åtta silverfärgade fiskar
Funkar det med 12, så kan man väl säga att "less is more". Klar fördel när man slipper överbefolka karen.
Nu har det ju inte gått så lång tid sen jag flyttade och kompletterade gruppen men än så länge så känns det riktigt lyckat. En hane har varit helt utfärgad från dag ett och idag ser det ut att vara lek på gång.
Nu har det ju inte gått så lång tid sen jag flyttade och kompletterade gruppen men än så länge så känns det riktigt lyckat. En hane har varit helt utfärgad från dag ett och idag ser det ut att vara lek på gång.
riktigt fint...
men är de inte jobbigt med vatten i rörelse i sovrum??
har aldrig haft akvarium i sovrummet så vet inte...men inbillar mig att jag ska ligga å lyssna på vattnet heeela tiden
riktigt fint...
har aldrig haft akvarium i sovrummet så vet inte...men inbillar mig att jag ska ligga å lyssna på vattnet heeela tiden
riktigt fint...
riktigt fint...
Det hörs ingenting faktiskt, var också tveksam men suget efter fler burkar tog överhand
Innan luckorna, som är gjorda av 4 mm plywood, kom på plats lät det en del och då funderade jag på hur det skulle bli. Men luckorna gjorde oväntat stor skillnad, som sagt i stort sett knäpptyst.
Så nu finns planer på fler burkar i sovrummet Tar aldrig slut det här...
Det hörs ingenting faktiskt, var också tveksam men suget efter fler burkar tog överhand
Innan luckorna, som är gjorda av 4 mm plywood, kom på plats lät det en del och då funderade jag på hur det skulle bli. Men luckorna gjorde oväntat stor skillnad, som sagt i stort sett knäpptyst.
Så nu finns planer på fler burkar i sovrummet Tar aldrig slut det här...
okej...låter bra att de inte låter så mycket vill ha fler akvarium och skulle vilja ha även i sovrummet då med svag månbelysning för nätter man inte kan sova bra att starta innan någon kan opponera sig....barnen har ingen talan i detta fallet
okej...låter bra att de inte låter så mycket vill ha fler akvarium och skulle vilja ha även i sovrummet då med svag månbelysning för nätter man inte kan sova bra att starta innan någon kan opponera sig....barnen har ingen talan i detta fallet
Jag har arter i burkarna som gillar mysbelysning så det är bara spottar tända, inga lysrör. Riktigt trevligt att titta på innan man somnar
Kommentar