Hur snyggt som helst! Gillar sovrumslösningen. Väntar dock fortfarande på klädstången. Det är ju ändå den som kommer att göra ditt kar unikt
Ny 840 liter, Malawi
Kollaps
X
-
-
Fått dit lite list i sovrummet idag. Måste handla lite mer imorrn
Det som är kvar är list, måla luckorna mellan burkarna och hyllorna, köpa resten av luckorna till skåpen.
Börjar likna ngt nu iaf även om det är en del kvar att göra. Bilden är tagen i kolsvart rum så det blev inte bättre än så här.Kommentar
-
Kanonsnyggt!!! Du är inte av något större behov av sovrums TV.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Wow va läckert. Denna tråd har jag helt missat. Gillar din vägg i sovrummet, bra tänkt därKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Otroligt vacker Cop. geertsi hanne och grattis till leken!När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
-
Vilken galet trevlig akvariehelg det har varit så här långt
Har sålt och köpt fisk och knappt gjort något annat än pysslat med burkarna. Sålde mina Labeotropheops Trewavasae så nu har jag inga mbunas kvar längre, känns lite märkligt för det har aldrig hänt innan att jag varit utan mbunas. Men det blir jäkligt bra det här
Kompletterade gruppen med Virginalis "gold" med sex stycken till idag så nu har jag tolv. Dom går nu själva i 375 L burken som trewavasae gick i så sent som imorse. Märks redan en stor skillnad i beteende. Dom kom aldrig till sin rätt i stora burken. För få med för mycket plats.
Det är iofs lite tomt i stora burken nu, 13 fiskar på 1120 L vatten. Och inga stora heller.. Men det är väl ett "lyxproblem"Kommentar
Kommentar