Ser helläckerrt ut, belysningen som strålar ned är grymt trevligare än lysrör!!
Ny 840 liter, Malawi
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
-
Kommentar
-
Snyggt! Jag funderar lite kring de där riverstone-modulerna: Hur tunga upplever du att de är i vatten?Och så är det.
/JKommentar
-
Nu är det fisk i burken, dom fick en tidig julklapp igår. Har ju gått lite tajt en månad ungefär i en 250 l.
Tog ett par bilder, tände upp 2 ggr 30 W T8 groluxrör, tycker inte jag fått till ljuset som jag vill ha det än dock. Svårt att få med hur ljuset ser ut när man tar bilder med paddan...Kommentar
-
Kommentar
-
Läckra burkar. Ser inte överbestyckade ut just nu direkt?!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ha ha nä den ena i sovrummet är tom. Vet vad jag vill ha men vi får väl se vart det slutar
I 840 litersburken blir det några fler av samma, har lite ungfisk på g kanske 2-3 geertsi till + 6-8 albus.
Bild på dom små liven bakom en riktigt skitig rutaKommentar
-
@Erik: Hur upplever du Riverstone-modulerna i vatten. Jag får intrycket av att de är väldigt lätta. Stämmer det?Och så är det.
/JKommentar
-
Ja dom fylls ju med vatten men känns inte som dom blir helt fyllda. Hade lite "problem" med den minsta stenen, den ville inte riktigt sjunka. Men jag antar att dom fylls upp efter ett tag. Har ju inte haft burken igång så länge så det känns lite tidigt att uttala sig.Kommentar
-
-
Kommentar
-
ÄNTLIGEN!!!
Ligger i soffan och kollar på mina Copadichromis virginalis "gold" som äntligen verkar börja färga. Ena hanen håller på lite smått att byga krater. Han har dock valt ett väldigt märkligt ställe att bygga den på
Tveksamt att dom skulle kunna få till en lek även om dom nu skulle komma så långt. Vill inte gå fram och checka honorna nu men ska kolla det imorrnKommentar
-
Bara sådär, kul!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar