Hej tänkte ta och kolla om det finns fler än jag själv som är från trelleborg här inne. skulle vara trevligt att komma i kontakt med fler från trelleborg som håller på med malawi.
malawi i trelleborg
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Är själv nere i trelleborg lite då och då och snackar malawiciklider.
Då besöker jag http://almiciklider.se/Åter till CA
Det är där jag hör hemma -
Är det någon som har varit i denna butik den senaste veckorna? Kollade på hans hemsida och där var det en bra tid sedan han fixade till sin lagerlista!
För den lagerlista som jag kollade på såg riktigt bra ut, mycket intressantTropheus moorii longola sunspots
Tropheus moorii kasanga red rainbow
Tropheus sp. Black Kiriza
Tropheus moorii murago tanzania
Tropheus brichardi katongaKommentar
-
ja han har en del intressanta fiskar på sin sida. har själv inte varit där. vet inte varför. det kanske ligger för nära hahahahaKommentar
-
Är själv nere i trelleborg lite då och då och snackar malawiciklider.
Då besöker jag http://almiciklider.se/Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
vet inte vad ni ser som inte jag ser, han hade i januari 6 sorter till salu, resten verkar vara beställningslista från hagebycikliden men jag kanske har fel??Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det finns en hel del fisk till salu.
Jag har själv varit där nere, senast för 2 veckor sen.
Skall höra med honom om han inte kan uppdatera sin lista.
Sen har han lite kontakter också, så det han inte har på plats kan han fixa hem.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Fråga om han vill bli rabattbutik också. Kanske annonsör? Som annonsör kommer han få posta lagerlistor på våran hemsida framöver.Senast redigerad av DaRe; 04 November 2012, 14:45.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det
Verkar som han exakt samma sortiment som Hagebycikliden. Eller har han butik och visar samma lista som Mankan har om han beställer från Hagebycikliden?Kommentar
-
Han beställer en del från Mankan också ibland.
Sen vill jag förtydliga en sak också, det är ingen ordinär butik med öppetider 10-18 det handlar om.
Snarare ett intresse som fått flytta ut utanför huset...som hos så många andra.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Almiciklider får toppbetyg av mig. Alla fiskar jag köpt har varit av
bästa kvalite.En stor rymlig lokal med rena fina akvarium och ett stort sortiment
av malawi inte minst lite ovanliga sorter.Där finns både kontaktformulär och
telefonnummer på hemsidan bara att fråga om man söker något.Kommentar
Kommentar