ahh var det så ja du får limma om hela då grabben
en limmning har släppt på 600 liters karet, What to do ?
Kollaps
X
-
-
Hej.
Casco är nog bra till mindre kar inte till stora.(Har använt det själv.)Har läst det någonstans,tror det står på tuben.Om inte gå till deras hemsida och kolla.
mvh MatsKommentar
-
Kommentar
-
Hej.
Är helt säker på att jag har läst det någon stans,men kan ej komma på var.Det är några årsedan.
mvh MatsKommentar
-
Glöm inte kolla datumet när ni köper silicon, jag höll just på att köpa för gammalt
hos Clas Olsson.Kommentar
-
Kommentar
-
Varför skulle Casco inte fungera till större ? Är nyfiken vart du hittat denna information då det inte finns någonstans och inte står något på produktinformationen.Kommentar
-
Självklart, Har 2 stora tuber Casco Glas silicon även för limmning av akvarier som är tillverkade för 2 månader sen.
Varför skulle Casco inte fungera till större ? Är nyfiken vart du hittat denna information då det inte finns någonstans och inte står något på produktinformationen.Kommentar
-
Självklart, Har 2 stora tuber Casco Glas silicon även för limmning av akvarier som är tillverkade för 2 månader sen.
Varför skulle Casco inte fungera till större ? Är nyfiken vart du hittat denna information då det inte finns någonstans och inte står något på produktinformationen.
kan vara något man läst på förpackningen typ hållfasthet
men andra faktorer är minst lika viktiga
att det är lagom segt
inte bildar skinn innan man dragit ut fogarna
priset per tub står i förhållande volymen av akvariet..... ca 10% av glasprisetjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Jag tror på att det funkar och gör det ej det så har ja 600liter vatten på vardagsrumsgolvet. Tror ej att det skulle kunna vara så dåligt så att det släpper på ett akvarium på 600liter.
Förövrigt har jag limmat dom 3 övre stagen med Dana lim´s akvariesilikon.
Sitter som sten det med!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
casco är väl ett väldigt erkänt märke som man borde kunna lite på.
Ni som bygger akvarium, har ni någon topplista med väl fungerande silikontyper (kanske bar en typ i listan men i alla fall)Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar