Jag undrar om det finns någon här som har sett en liknande salvini. har googlat men hittar ingen svart. Min hane är svart både under lek som i vanliga fall.
Svart Cichlasoma salvini.
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag har sett den färgmorfen hos andra ciklider men aldrig hos salvini. Personligen tycker jag ju inte de är så snygga och jag tror inte att det är något man ska ta några yngel efter. -
Kan det være det samme farve-fejl med min Heros severus hun, den er også altid meget mørk?
hej Jeg købte en flok Heros severus , 8 stk, og de er nu begyndt at parre sig ud. Der var én der fra starten var meget mørk, og den har hele tiden været den mest dominerende. Jeg har hele tiden regnet den for at være en han, da den også har mange røde prikker siden. Nu er den fundet sammen med en anden, og nu viser det sig atKommentar
-
Kommentar
-
Jag tycker den var snygg å med tanke på massa andra bastarder som är fullt accepterade så ser jag inget fel med denna som ändå är en naturlig? "felfärgning"
Ta Flowerhorn, Firefish, Pappegojciklid osv. där har ju människan lekt gud men att avla på en naturlig färgvariant tycker jag är heelt ok... om den nu är naturlig?MVH
KristoferKommentar
-
Kan det være det samme farve-fejl med min Heros severus hun, den er også altid meget mørk?
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=66394Senast redigerad av Gäst; 25 October 2012, 14:11.Kommentar
-
Jeg er sikker på at den godt kan se. Den kan i hvert fald se en anden fisk, der skal have bank, helt henne i den anden ende af akvarietKommentar
Kommentar