If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Du får ett subtilt "intressant" beteende på många tanganyika-mörtar som de substratlekande arterna, men även munruvare som ex sandciklider, Xenotilapia papilio är
en Kandidat som ja själv suktar efter
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Hej där, jag har kört med afrikanska cikilder förr och kan hålla med dig lite granna när det gäller "lika intressanta som ett stim mörtar?" med skillnaden att de är mer färg granna. När det gäller beteende så har både CA och SA ett betydligt mer intressant sådant. Detta kan jag intyga då jag satt en stor del av mina tonår och stirrade in i mina två akvarium som jag hade i sovrummet.
Sen så är det så att man inte alltid behöver proppa karet med en massa växter! Vad tycker du om de bifogade bilderna?
sorry fick ta bort en bild då den var på tok för stor
Snyggt! Är det ditt? Fast jag håller gärna rikligt med växter då jag gillar "djungel-känslan".
Min Nikon D90 har vanlig mini usb som de flesta kameror och liknande. Svårt att tro de har nått special på andra modeller.
Micro usb är det som alla smartphones, utom Apple då, har.
Men annars så är kortläsare mycket smidigt.
Låter bra affealien, tyvärr så passar ordspråket "man får det man betalar för" i mitt fall, det är dessvärre en speciell kontakt till min kamera som kallas UC-E6, se länk nedan:
Kommentar