fire fish hane

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • trelle
    Användare
    • September 2012
    • 23

fire fish hane

hej finns det någon som kan hjälpa mig. det är så att min ny köpta firefish hane blir mobbad av den ena av mina honor. hon har bitit honom i fenorna så han inte kan simma normalt. någon som kan hjälpa mig med vad jag ska göra
  • JockeB
    Användare
    • May 2004
    • 2964

Ursprungligen postat av trelle
    hej finns det någon som kan hjälpa mig. det är så att min ny köpta firefish hane blir mobbad av den ena av mina honor. hon har bitit honom i fenorna så han inte kan simma normalt. någon som kan hjälpa mig med vad jag ska göra
    Är hanen mindre än honorna? Och hur stort är karet? Har honorna gått länge själva utan hane? Är du säker på att den som "mobbar" den nya hanen är en hona?

Många frågor
    Mvh Jocke
    Centralamerikanska Ciklider!

Kommentar

• trelle
      Användare
      • September 2012
      • 23

ja hannen är mindre en den ena honan. det är ett 540 liters kar. ja den honan har gått rätt länge utan en hane. ja det är en hona

Kommentar

• JockeB
        Användare
        • May 2004
        • 2964

Ursprungligen postat av trelle
        ja hannen är mindre en den ena honan. det är ett 540 liters kar. ja den honan har gått rätt länge utan en hane. ja det är en hona
        Ok, då kan det vara så att det krävs en hane som är större än honan, då hon gått ett tag och varit "boss", har varit med om det ett par ggr
        Mvh Jocke
        Centralamerikanska Ciklider!

Kommentar

• trelle
          Användare
          • September 2012
          • 23

okej tack för svaret. han är död nu så tror jag byttar bort mina honor

Kommentar

Arbetssätt...