Project: Amazon Biotope
Kollaps
X
-
-
Mkt lyckat. Inspirerande!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Härligt med positiva recensioner .
Får jag hela väggen klädd med mossa och växter blir jag super nöjd.
Tror dock att det är svårare än vad jag har trott att det är.
Behöver nog fler bevattningsdysor och mer ljus skulle jag tippa på.
Idag har jag 8st dysor + 2x39W lysrör & 4x18W LED.
Dysorna kanske kan optimeras bättre men behöver nog minst 3x39W lysrör + 6x18W LED för att täcka överdelen bra.
Men lyckas jag kommer det bli obeskrivligt coolt.
I Tisdags planterade jag det som syns i filmen. ca 1/5 1/6 av den totala ytan på överdelen.
Har inte sett någon tillväxt än. Men växterna har heller inte dött. Så jag antar att de kommer etablera sig.
Bara att vänta och se.Kommentar
-
Härligt med positiva recensioner .
Får jag hela väggen klädd med mossa och växter blir jag super nöjd.
Tror dock att det är svårare än vad jag har trott att det är.
Behöver nog fler bevattningsdysor och mer ljus skulle jag tippa på.
Idag har jag 8st dysor + 2x39W lysrör & 4x18W LED.
Dysorna kanske kan optimeras bättre men behöver nog minst 3x39W lysrör + 6x18W LED för att täcka överdelen bra.
Men lyckas jag kommer det bli obeskrivligt coolt.
I Tisdags planterade jag det som syns i filmen. ca 1/5 1/6 av den totala ytan på överdelen.
Har inte sett någon tillväxt än. Men växterna har heller inte dött. Så jag antar att de kommer etablera sig.
Bara att vänta och se.
Jag mailade dom i somras om en beställning men fick aldrig svar och de fick aldrig att nå dom per telefon och deras telesvar var fullt. Konstigt. Men nu är hemsidan uppdaterad iaf...Kommentar
-
Dusk säljer ut bevattningssystemen med 20%rabatt nu om du vill utöka!
Jag mailade dom i somras om en beställning men fick aldrig svar och de fick aldrig att nå dom per telefon och deras telesvar var fullt. Konstigt. Men nu är hemsidan uppdaterad iaf...
Konstigt att du inte fått något svar. Han har varit riktigt hjälpsam med frågor och beställningar när jag har mailat.
Dock så verkar han vara bortrest rätt ofta så ibland har det tagit 3-4 dagar innan man får svar.Kommentar
-
Bra med 20% men jag måste nog utvärdera lite mer innan jag köper på mig mer grejjor.
Konstigt att du inte fått något svar. Han har varit riktigt hjälpsam med frågor och beställningar när jag har mailat.
Dock så verkar han vara bortrest rätt ofta så ibland har det tagit 3-4 dagar innan man får svar.
Fick beställt två stycken ledspottar iafKommentar
-
Hittade 6 klockrena filmer från områden kring Rio Negro.
Dessa filmer får ligga till grund för framtidens fiskköp och inredningsförändringar.
90 minuter inspiration.
Kommentar
-
Härligt! Tackar!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar