Kommande fiskaktioner?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jettu
    Användare
    • August 2012
    • 50

Kommande fiskaktioner?

Hej,
    jag bor i Göteborg, och här finns ju fiskaktioner i hamnen men de säljer ju matfisk (som inte lever alltså). Jag är, tyvärr, inte medlem i någon förening (...ännu) men jag skulle vilja gå på aktion där man säljer sällskapsfiskar och vet därför inte när dessa sker. Vart finns det information att få om det?
  • Vingåker
    Användare
    • November 2004
    • 73

Den 24/11 blir det en Auktion i Göteborg,kolla på Göteborgs Ciklid Grupps hem sida.
    Alltid vara en smula barn - det är att vara vuxen

Kommentar

• jettu
      Användare
      • August 2012
      • 50

Tack för svar! Jag ska kolla.

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

Jag har faktiskt inte varit på någon auktion, men det verkar som en kul grej där många fynd går att finna. Se upp så du inte kommer hem med för stora eller för många firrar. du kan ju rent av måsta köpa fler akvarier, hehe
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• jettu
          Användare
          • August 2012
          • 50

Jag tänkte kanske sälja dom små fiskbäbisarna, inte alla kanske, men min pojkvän vill nog inte behålla så många och en annan kompis ville ha ett gäng men sen blir det ju några stackare över (ifall nu dom här överlever, jag vet inte vilken överlevnadsfaktor det är på yngel som växer upp i fångenskap) o jag tänkte att dom som handlar på fiskaktioner nog är fiskintresserade och snälla mot sina nya fiskar och ger dom ett bra liv.
          Några nya akvarium ska jag försöka undvika, tur för er, annars får ni kanske dubbelt så många konstiga frågor =)

Kommentar

Arbetssätt...