Funderar på vad ni betalar för ert frysta foder tex rödamygglarver eller andra matvarianter. Jag tycker 39 kr för en karta rödamygg är ganska dyrt eller vad säger ni om priset?
Fryst foder
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag matar så pass sällan med fryst mat att jag inte tittar så noga på prisetKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Det finns större förpackningar och då blir priset lägre.
För fryst artemia t.ex 450 gr betalar jag 100 kr! och cyclops en tia mer.
Röda mygg köper jag inte numer.
Svarta mygglarver köper jag ibland och då brukar jag köpa 4 eller 5 paket för att få bästa pris.
Kaj i Varberg som säljer Diskus brukar ha jätte bra fryst foder av olika sorter och till bra priser!
Nu vet jag inte vad du har för fiskar, men testa att göra räkmix och blanda i en massa olika ingredienser. Kolla i räkmixtråden.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
På tal om ngt helt annat nu kanske men ändå.. Vadå ska man mata med larver och artemia då och då eller? Jag har inte gjort det och undrar om jag borde?Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Jag matar inte heller med röda mygglarver längre men kollade priset i "min" butik: En förpackning på 100 gram kostar 29:-. Köper man fem förpackningar kostar de 125:-.mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
Kommentar