If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tack för en bra tidning, alltid en skön känsla att slå sig ner med en kopp kaffe och läsa Ciklidbladet! Fortsätt gärna med fler "hemma hos"-reportage, det var flera i detta nummer och de är alltid roliga att läsa.
Jag såg när jag läste min egna artikel att första delen av "Nigrofasciata" hade fallit bort, samt att Ometepe hade blivit felstavat. Jag tyckte ändå att jag korrekturläste min egen artikel hyffsat väl, men, men....
Igår fick jag mitt cb. Skummat igenom och det verkar lovande! Blev positivt överraskad när mitt bidrag till fototävlingen låg på hela mittuppslaget.
Det va kul o se!
Jag såg när jag läste min egna artikel att första delen av "Nigrofasciata" hade fallit bort, samt att Ometepe hade blivit felstavat. Jag tyckte ändå att jag korrekturläste min egen artikel hyffsat väl, men, men....
/Jocke
Ja det var ett bra nr. Saknade en bild på en Frontosa som också "fallit bort" i den första Tanganyika arikeln. Författaren refererar till en bild som inte finns med
//Peter
Igår fick jag mitt cb. Skummat igenom och det verkar lovande! Blev positivt överraskad när mitt bidrag till fototävlingen låg på hela mittuppslaget.
Det va kul o se!
Väl förtjänt. Grymt foto.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Kommentar