CB3 i brevlådan!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HåkanM
    NCS Medlem

• November 2005
    • 1296

Ursprungligen postat av HåkanM
    Hum, när kommer PDF:en ?
    Är PDF:en på gång ??

Kommentar

• DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

Det ser ut att bli jag som får göra det hela, det mesta har jag faktiskt redan gjort men på nya siten. Som är unde rutveckling. Inom några veckor ska ni komma åt den nya siten och därmed PDFerna.

Är det ok?
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• HåkanM
        NCS Medlem

• November 2005
        • 1296

Ursprungligen postat av DaRe
        Det ser ut att bli jag som får göra det hela, det mesta har jag faktiskt redan gjort men på nya siten. Som är unde rutveckling. Inom några veckor ska ni komma åt den nya siten och därmed PDFerna.

Är det ok?
        Japp, Idellt arbete tar ju den tid det tar och vi slöisar som mest njuter
        frukten av andras jobb kan ju gott vänta nån vecka enligt ordspråket
        "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge#

Kommentar

• Anders Castewik
          NCS Medlem
          • February 2010
          • 49

cb.3 an

Ursprungligen postat av DaRe

Är det ok?
          Jag har ännu inte fått cb.3 an

Kommentar

• cf.akvarielagret
            Användare
            • April 2002
            • 5028

Ursprungligen postat av Anders Castewik
            Jag har ännu inte fått cb.3 an
            Anders du har hållt på i 30 år o skrivit 2 inlägg

ps när ska du ha öppet hus o visa diamanterna ...
            jag är Ateist
            men Gud talade till mig
            Gud är stor
            jag frågade hur stor ? inget svar
            han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• DaRe
              NCS Medlem
              • September 2009
              • 22830

Bra att du säger till. Konstigt nog var det flera som inte fick sitt nummer denna gång. Jag ska be Christian snacka med tryckeriet att de är noggranna med etiketteringemn, ifall det är där det blir fel.

Jag komer att skicka ut nummer tre tiller som sagt till att ni inte fått det i samband med CB4 om någon vecka.

Hoppas det är ok. Vi lagrar alla gamla nummer på Akvarielagret lager och jag har varit där 7 gånger utan att ha turen att Sture var på plats så jag kom åt tidningen, nu var jag hemma med sjuka barn och kunde åka dit en vardag och voila, åttonde gången gilt. Nu har jag hämtat hem en massa tidningar så jag har ett eget lager hemma hos mig. Dock vill jag helst vänta med att skicka ut då det kostar en femtedel mot att skicka som brev.
              Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
              Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...