Jag försöker göra snyggt i akvariet, har köpt växter flera gånger och försöker plantera. Det finns rötter, stenar och andra hårda grejer där, men lite grönt piffar ju upp. Nu är ju problemet att min pojkväns fiskar drar upp dem och biter på bladen, till och med malarna är på och härjar med växterna. Jag fick (efter lite tjat) köpa två koi:ar till akvariet, jag trodde kanske inte att situationen kunde bli värre, men dom rackarna äter är ju värre än hans fiskar.
Tre stora, och inte helt gratis, växter är snart helt uppätna och bara små rester är kvar i sanden och ett par blad flyter på ytan. Är det ens nyttigt för fiskarna att äta så mycket blad? Jag får inte köpa plastväxter för min karl men jag vill ju ha lite snyggt där i.
Tre stora, och inte helt gratis, växter är snart helt uppätna och bara små rester är kvar i sanden och ett par blad flyter på ytan. Är det ens nyttigt för fiskarna att äta så mycket blad? Jag får inte köpa plastväxter för min karl men jag vill ju ha lite snyggt där i.
Kommentar