Läckra fiskar
Inga ciklidbilder här inte
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Med mina ciklider simmar: 30 st vinkeltetror, 60-70 st svarta neontetror, 20 st rödmuns tetror, 14 st Hyphessobrycon erythrostigma, 1 jätte grenmal och 1 blue fantom peco L 128600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
///David
-
När jag körde Malawi så hade jag lite olika Synodontis-malar, trevliga typer... saknar nästan dom mer än Malawisarna! :-)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Snygga malarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Oj, snygg rackare. Hur stor?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar