testade med en till
Mitt 240L SA
Kollaps
X
-
-
-
-
Tummen upp!!
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Då va det en hel svärm med jordätaryngel igen då. Får vi se om föräldrarna lyckas dra upp dom denna gången. Funderar lite på om man skulle orka ta reda på ynglen o dra upp dom själv men känns som det är mycket jobb.Kommentar
-
Kommentar
-
Har följt tråden lite granna, jag hoppas några av ynglen klarar sigBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Assnyggt akvarium.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
Kommentar
-
Än så ser det bra ut för ynglen i lilla baljan Dom verkar friska o pigga o käkar bra Matar med frysfoder och flingfoder. Ska köpa artemiaägg i veckan o ge mig på att testa o kläckaKommentar
-
Berätta gärna vilken metod du tog för att kläcka artemia.Senast redigerad av DaRe; 24 June 2013, 08:21.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar