Mitt 240L SA
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
Fixade iordning en skymningsbelysning med ledlist från rusta och tycker det blev helt ok eller vad tycker ni? Lite svårt o fota o få det exakt så som det är på bild.Kommentar
-
Ser riktigt bra ut, jag kan tänka mig hur bra det ser ut i verkligheten.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Härligt grattis!!
Håll oss uppdaterade på hur det går och om du får frisimmare på dina Geophagus brasiliensisKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
-
Jodå de syns. Snart kommer du ha en vacker svärm simmandes i kring honan? Är hanen med och vaktar eller har han dragit?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Är tetrorna kvar? I så fall lär en del yngel gå åt till dem.
Hur går det med algerna annars?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hanen är med o vaktar o jagar bort allt som kommer i närheten Jo tetror är det gott om hehe men dom får inte komma i närheten.
Det som jag hade problem med förut tror jag att det mesta va smuts o skit från roten men ser att jag börjar få rät mycket trådalger nuKommentar
-
-
Coolt, bilder min herre!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar