Det är nog rätt torrlagt i Tyskland när ni kommer ner o vi är ett bra gäng som sticker ner helgen före.
Tysklandsresa med Ciklidvännerna i Malmö
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Det blir Aqua tage i Dortmund nästa helg. Den helg ni sticker är det Diskus dagar hos zoozajac.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det blir väl de vanliga bl.a Diskus speciale, Wilhelmi, Diskus paradise, Diskus royal eventuellt Hustinx samt Das aquarium o deister-aquaristik i Hannover på vägen upp eller ner.
Ölen ja eftersom det hänger på ett gäng engelsmän o irländare så har ni all rätt i att vara oroliga, en av dem också fyller år o då brukar det gå åt några pintKommentar
-
Kommentar
-
Ikväll bär det iväg
Har ägnat mycket av den senaste tiden med att studera Stocklists från framförallt Cichlidenland och Mal-Ta-Vi. Bockat för vad jag ska titta närmare på väl på plats, trots att jag vet att det sällan blir de inköp man tänkt sig i förväg. Några akvarium är förberedda för nyförvärv och det har grävts i plånboken efter finanser.
Achtung Deutschland, jetzt kommen wir!!!Kommentar
-
Jag kom hem i måndags men ikväll bär det av igen så vi kanske sysn, har funderingar på o besöka Zoozajaks diskustage nu i helgen på väg ner till Barcelona.Kommentar
-
Ikväll bär det iväg
Har ägnat mycket av den senaste tiden med att studera Stocklists från framförallt Cichlidenland och Mal-Ta-Vi. Bockat för vad jag ska titta närmare på väl på plats, trots att jag vet att det sällan blir de inköp man tänkt sig i förväg. Några akvarium är förberedda för nyförvärv och det har grävts i plånboken efter finanser.
Achtung Deutschland, jetzt kommen wir!!!Alltid vara en smula barn - det är att vara vuxenKommentar
-
Hur var det nya DiscusChampionatet i Dortmund?Kommentar
-
Har kanske missat det, men hur var den här resan och butikerna ni besökte? Eller finns det att läsa om redan någonstans?
//KajKommentar
-
Det ska komma en artikel om resan i CB!
Jag väntar på att den ska bli klar!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Hursomhelst, det finns en hel del om den senaste tysklandsresan på Ciklidvännernas blogg:
Lämpar sig kanske inte i tryck i Ciklidbladet rakt av...
Finns mycket annat att kolla in på vår blogg:
Kommentar
Kommentar