If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det blir väl de vanliga bl.a Diskus speciale, Wilhelmi, Diskus paradise, Diskus royal eventuellt Hustinx samt Das aquarium o deister-aquaristik i Hannover på vägen upp eller ner.
Ölen ja eftersom det hänger på ett gäng engelsmän o irländare så har ni all rätt i att vara oroliga, en av dem också fyller år o då brukar det gå åt några pint
Håller med 56ovwal, häng med själv tycker att Stockholmare är väldigt dåliga på att åka med på dom här mycket roliga resorna med våra MYCKET trevliga kamrater från Skåne.
Hult87 du är härmed adopterad till att vara en gör go Göteborgare.
Har ägnat mycket av den senaste tiden med att studera Stocklists från framförallt Cichlidenland och Mal-Ta-Vi. Bockat för vad jag ska titta närmare på väl på plats, trots att jag vet att det sällan blir de inköp man tänkt sig i förväg. Några akvarium är förberedda för nyförvärv och det har grävts i plånboken efter finanser.
Jag kom hem i måndags men ikväll bär det av igen så vi kanske sysn, har funderingar på o besöka Zoozajaks diskustage nu i helgen på väg ner till Barcelona.
Har ägnat mycket av den senaste tiden med att studera Stocklists från framförallt Cichlidenland och Mal-Ta-Vi. Bockat för vad jag ska titta närmare på väl på plats, trots att jag vet att det sällan blir de inköp man tänkt sig i förväg. Några akvarium är förberedda för nyförvärv och det har grävts i plånboken efter finanser.
Achtung Deutschland, jetzt kommen wir!!!
Ja det skall bli kul, får se vad man har med sig hem.
Jag kom hem i måndags men ikväll bär det av igen så vi kanske sysn, har funderingar på o besöka Zoozajaks diskustage nu i helgen på väg ner till Barcelona.
Jag vet inte säkert, men kan tänka mig att vi hamnar på ZooZajac på fredag kväll.
Det ska komma en artikel om resan i CB!
Jag väntar på att den ska bli klar!
Hmm, ser längre bak i tråden att jag nog halvt om halvt lovat en artikel om vår resa... E det mig du tänker på?
Hursomhelst, det finns en hel del om den senaste tysklandsresan på Ciklidvännernas blogg:
Kommentar