Vill inte riskera mina chacamax ....tror inte de har en chans om det hettar till...
Parachromis Dovii
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Nu har mina dovii fått ett 720 för nån vecka sen, o hannen o den näst största honan har börjat visa lektendenser, synd att han inte valde den största som i mitt tycke är finast, mer gult o inte så mkt svart i sig som honan han valt nuTropheus Ikola F1
Tropheus Moliro
Tropheus KasakalaweKommentar
-
Nu har jag bara ett par kvar som blev ensamna för ett par dagar sedan och det blev lek direkt så nu är det F3r pågång
Här är ett foto på Parachromis dovii "laguna de arenal" F2 hane 26cmCAKommentar
-
-
Sv: Parachromis Dovii
Hur cool som helst!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Jägarns vad snygga de är! Habegäret är på topp!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Var tog de andra vägen? sålda?
Jag blev lite sugen, trots allt....men för få karÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
dom sista 4st (2hanar och 2honor)som gick som sällskap fångade jag upp och lämnade till Lasse i sandby i förra veckan!CAKommentar
-
-
Fantastiska bilder. Vilket blått skimer det är kring hannen. De ser ut att vara extremt välskötta!! Snyggt jobbat.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar