Artiklar som sökes
Tips på val av område.
Malawi.
Tanganyika.
Sydamerika
Central-Nordamerika
Madagaskar
Asien
Viktoria
Östafrika
Västafrika utom viktoria
Egen för Apistogramma kanske?
Sedan mer generella artiklar
Allra första igångsättning av akvarium, hur gör man?
Inredning av ett ciklidakvarium alla områden (En artikel per område)
Filtrering
Vattenhantering
Växter
Belysning
Ursprungligt inlägg:
Tips på val av område.
Malawi.
- (Nybörjarartikel finns)
Tanganyika.
- (Nybörjarartikel finns)
Sydamerika
Central-Nordamerika
Madagaskar
Asien
Viktoria
Östafrika
Västafrika utom viktoria
Egen för Apistogramma kanske?
Sedan mer generella artiklar
Allra första igångsättning av akvarium, hur gör man?
- Göra snygg artikel av detta, plus komplement??: http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=47419
Inredning av ett ciklidakvarium alla områden (En artikel per område)
Filtrering
Vattenhantering
Växter
Belysning
Ursprungligt inlägg:
Jag ber nu på mina bara knän (som för övrigt blöder efter en cykelvurpa på väg hem från jobbet )
Vi jobber galet hårt med nya siten och i diskussionen om hur vår nya layouit ska se ut så dök det upp en intressant ide:
Om vi är en ciklid-site borde vi väl ändå ha lite bra tips för nybörjare med ciklider, ja en uppsjö med olika tips. Teknik, fiskkombinationer, inredningstips,... Ja allt som gör det extra kul att ha dessa coola firrar.
Jag tror stenhårt på den ideen och att lägga upp ett antal snygga artiklar med bilder på webben för nybörjare att läsa in sig på.
Jag är beredd att lägga en massa tid på detta, men jag skulle behöva era texter och bilder så kan jag lägga upp dem på hemsidan.
Kom igen nu era ciklidister jag vet att ni har det i er! Jag behöver er hjälp, vi har en chans att bygga något bra här, men det går bara om vi gör det tillsammans.
Om det redan finns bra artiklar i artikelregistret kan vi nog lägga ut dem i webformat om jag får tag på bilder och får ok av alla inblandade!
Ni kan nog ta en artikel som rå info och modifiera så kan jag lägga upp den då blir båda författare, men kolal med org. författaren först.
Vi jobber galet hårt med nya siten och i diskussionen om hur vår nya layouit ska se ut så dök det upp en intressant ide:
Om vi är en ciklid-site borde vi väl ändå ha lite bra tips för nybörjare med ciklider, ja en uppsjö med olika tips. Teknik, fiskkombinationer, inredningstips,... Ja allt som gör det extra kul att ha dessa coola firrar.
Jag tror stenhårt på den ideen och att lägga upp ett antal snygga artiklar med bilder på webben för nybörjare att läsa in sig på.
Jag är beredd att lägga en massa tid på detta, men jag skulle behöva era texter och bilder så kan jag lägga upp dem på hemsidan.
Kom igen nu era ciklidister jag vet att ni har det i er! Jag behöver er hjälp, vi har en chans att bygga något bra här, men det går bara om vi gör det tillsammans.
Om det redan finns bra artiklar i artikelregistret kan vi nog lägga ut dem i webformat om jag får tag på bilder och får ok av alla inblandade!
Ni kan nog ta en artikel som rå info och modifiera så kan jag lägga upp den då blir båda författare, men kolal med org. författaren först.
Kommentar