Lansering av Android app!
Kollaps
X
-
-
Justja jag har inte access längre...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Funkar!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Version 2.1.1 på väg till market
Endast en fix för att huvudbilden ska får rätt storlek i landskapsläge på tablets.Senast redigerad av BalsbyMange; 13 April 2014, 11:29.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Igår släpptes version 2.2.1 Google Play. Tyvärr innehåller den en bugg som kraschar artregistret.
Idag släppte jag dock version 2.2.2 som rättar detta felet, vänligen uppgradera till denna istället.
/MangeHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Toppen!
När jag kollar på art eller släkte vill jag i menyn ha alternativet "kopiera url". Detta för att lättare kunna sprida länkar på Facebook till artregistret. Går det att ordna.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
-
Coolt, man tackar!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Dags för en ny version, release under kvällen.
Designförändringar - anpassningar till Android 5.0
Tagit bort "Kopiera länk"
Lagt till "Dela art" under artvyn, detta för att kunna dela med facebook och annat. Kräver dock att facebooks egna app är installerad.
SmåfixarHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
TrevligtKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag får många frågor internationellt om appen och några frågor:
Går det att ha språkinställning och automatisk översätta beskrivningar?
Menyer kanske går att ha multinationella?
Ciklidbladet i pdf, går det att autoöversätta?
Steg ett nordiska språk.
Tror det skulle ligga i linje med att vi är en Nordisk förening.
Samt att det skulle ge mer medlemmar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar