Jag kollar om han kan fixa det
Lansering av Android app!
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Låter bra
Men vi måste ha bra koll på säkerheten när det kommer till användarinformation.
Jag tror också det kan vara bra att putta upp det ganska högt på listan då många
inte är så vana vid appar. Det vore synd att någon missar att använda det hela
pga inliggningsproblem eller liknande.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Ny version på väg till Google Play
Nya funktioner i denna version är att man i artlistan, favoritlistan och i sökfunktionen numera kan visa bilder på arterna. Detta kräver som vanligt inloggning och medlemskap i NCS.
Man kan även visa lagerstatus i favoritvyn och sökfunktionen.
Aktivering av bildfunktionen görs antingen under inställningar, detta aktiverar funktionen vid varje visning, eller så klickar man meny på sin telefon och väljer Visa bilder när man behöver det.
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Härligt jag har sett fram emot detta!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nu live på google playHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
-
Nu har den nya versionen varit uppe ett par dagar o cirka 150 devicer har den installerad. Hur tycker ni att bildfunktionen fungerar? snabb, långsam, buggig, bryr oss inte för den e så ruggigt bra
Alla kommentarer är välkomna.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Ny version på väg till Google Play, bör dyka upp under kvällen i era enheter.
Version 2.1 "The endymion version"
Lite designförändringar för att följa Android standard design guidelines.
SmåfixarHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Wohoo!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Gillar versionsnamnet, särskilt som jag stod bredvid när det diskuteradesJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
En historia som vill bli berättade tror jag.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tja
En skåning,en sörmlänning o en västgöte satt under ett diskuschampionat o skröt om vem som bäst kunde koda php, indexera sql servers och trixa i forum. Inget vettigt sas o ingen ville egentligen erkänna att en öl framför lite motorsport helt klart är bättre än att återställa databaser o webbplatser efter att en hacker haft kul med ciklid.org. Helt plötsligt från ingenstans dök en smålänning upp o smög sig in i diskussionen, fram halade han..... en telefon (va trodde ni).... kolla kolla sa han med lite stirrig röst, ska de va på detta sättet va, ska de de.Min menyknapp, kolla, syns knappt, se, där nere, knappt synbar..... kolla här, så ser de inte ut i andra appar, va va, ser du, va tänker du göra åt de, va va........ Skåningen lutade sig då tillbaka o sa lugnt, jaja, du får väl skaffa en redig telefon i stället
Eller så va de kanske bara ett önskemål från en användare som till slut blev en förbättring av appen.............. jag vet inte, jag va helt upptagen med att skryta om mina kunskaper i android kodningHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Hahaha bra berättat.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tja
En skåning,en sörmlänning o en västgöte satt under ett diskuschampionat o skröt om vem som bäst kunde koda php, indexera sql servers och trixa i forum. Inget vettigt sas o ingen ville egentligen erkänna att en öl framför lite motorsport helt klart är bättre än att återställa databaser o webbplatser efter att en hacker haft kul med ciklid.org. Helt plötsligt från ingenstans dök en smålänning upp o smög sig in i diskussionen, fram halade han..... en telefon (va trodde ni).... kolla kolla sa han med lite stirrig röst, ska de va på detta sättet va, ska de de.Min menyknapp, kolla, syns knappt, se, där nere, knappt synbar..... kolla här, så ser de inte ut i andra appar, va va, ser du, va tänker du göra åt de, va va........ Skåningen lutade sig då tillbaka o sa lugnt, jaja, du får väl skaffa en redig telefon i stället
Eller så va de kanske bara ett önskemål från en användare som till slut blev en förbättring av appen.............. jag vet inte, jag va helt upptagen med att skryta om mina kunskaper i android kodningJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar