Lansering av Android app!
Kollaps
X
-
-
Iphone klar. Windowdphone är nog för liten marknad ännu och där får nog hemsidan duga tills vidare.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
HeheKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Tjena Vargon. Verkar som om nått är fel på just till den funktionen, har du uppgraderat till iOS7Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Är det någon som använder android appen på tablets, hur funkar det, ser allt ut som de ska
Lägg gärna upp en screenshot eller två på artvy o liknande.
Allt kan göras bättre.....
/MangeHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Går det att visa framsidorna på ciklidbladet istället för liista i artikelarkivet?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Så var det nog.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Vi borde fixa storlek på en hel masa bilder tror jag.
Det massor med tid på hemsidan med exempelvis artregistret och jag tror det är samma sak i appen.
Hur har vi förstasidorna för CB? som pdf eller jpg?
Kanske vi skulle ha en lite diskution med JD och se vilka bildstorlekar vi behöver. Sedan kan vi skriva en rutin som fixar detta första gången
någon tittar på en bild. Jag kan också skriva ihop ett par looopar som fixar de bilder vi redan har.
Men kan vi hålla oss till några standard storlekar vore det bra.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Jpg. Kolla artikelregistret, någon saknas fortfarande efter min drive för nåt år sedan. De flesta är under 100 kB.
Nyare nummer i högree upplösning.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Har vi skrivit ihop någon instruktion för hur man laddar ned appar och exempelvis
tapatalk?
Om inte så tror jag det vore bra för icke lurnurdar som jag.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
Kommentar